Maybe I should cry for help

Idag har jag kört på en riktig vilodag efter en hel veckas tränande. Har typ ätit som en häst och bara njutit av att sitta på röven. Utöver det har jag alltså hängt på stan med Ida, sett hockey och ätit go middag, haft olidlig mensvärk och sett sista avsnittet av The walkind dead med en hallon-banan smoothie och Erik.
 
Jag är ledig från praktiken fram till på Onsdag. Så de kommande dagarna ska jag försöka göra bort allt det där jag inte har gjort bort i skolan. Är en hel del faktiskt (gjorde en snabb to-do-list, ganska söt ju). Känner mig så stressad över det men ändå så gör jag allt annat utom att plugga.
 
Jag är så fruktansvärt lat och omotiverad atm.. Ge mig Rhodde och studenten nu typ :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0