Cred till mig

Jaha, nu har jag jag jobbat klart dessa två extrapass jag fick. Vad tråkigt. Är ledig i två veckor nu innan mitt sommarschema börjar. Vad tråkigt. Skulle kunna jobba varje dag (nästan), dels för att jag trivs så bra men också för att såklart tjäna pengar. Nästa månad kommer fasen bli tuff alltså haha..
 
Frågan är varför jag sitter med ett Guld kort på Sensia när jag ändå alltid tränar på vanliga Sensia och aldrig någonannan stans? Så himla onödigt. Är ju dessutom binden till julen. Så jätte himla onödigt. Andra frågan är varför jag sitter med så jäkla dyr telefon räkning varje månad också? Hade kunna halverat den, minst.
 
Jag har för första gången börja tänka mer vuxet om pengar. Det suger, men cred till mig :)
 
Tänk vad kuligt att vara 14 år igen, min fina Flina

Kommentarer
Postat av: Flina

Haha åh så fina vi var! ;)

2013-06-20 @ 14:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0