Tors-dag

Får typ nästan dåligt samvete när folk går in på min blogg när jag inte bloggar haha.. Vet själv hur tråkigt det är. Men jag har varit så jäkla trött de senaste dagarna och direkt jag kommer hem från skolan äter jag och sedan far jag och tränar. När man har tränat klart är man ännu mer trött och man måste gå och duscha, och sedan vill man bara lägga sig och sova i några dagar. Ja men ni förstår, livet är fasen tufft alltså. I-landsproblem :)
 
Men nu sitter jag här i svettig i datastolen och bloggar enbart för er skull. Har hunnit vara hem till Mamma och bytt bil så vi kan ta oss ner till Skelle imorgon! Skönt att åka iväg, dessutom är det ju så mysigt att trängas där i Oskar lägenhet. Jag och Klara får prata av oss medans killarna får skrika och spela av sig till Fifa.
 
Nu ska jag gå ner för de där jäkla trapperna och försiktigt gå in i duschen. Hejdå :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0