8/8 - 08

Hallå igen !
rätt fräänt med 8/8 - 08 tycker jag ;-p GRATTTIS 08 PÅ ERAN DAG !
men iallafall , först så for elin hem hon skulle på nå släkt grejjs xD så då for jag & elina in till stan gick runt lite sen så typ satt vi vid medborgarplatsen oså vare ett fyllo där , han va ju helt virrig kunde inte stå eller nå , så han typ kröp runt som en katt haha ! jag har dömpt honom till kirrekatten ! sen kom nån vakt och satte honom i en busskur oså typ la han sig & sovde , oså komm sara & kicki och sa hej :D sen ungefär när bussen gick så kom polisen & hämtade honom , oså först spydde han , oså la han sig ire ;s smidigt & äckligt ! aja sen så for vi , oså jag var tamefan lika smidig som den där gubben , jag & elina satt & pratade oså svängde bussen , oså typ höll ja inte i mig så ja typ ba PANG på golvet , fast de gjorde inte ont eller nå oså börja typ buss gubben skratta åt mig haha -.- aja sen så gick vi till elina , sen for vi & cyklade runt typ till ica , sen for vi till mina kusiner , oså tillbaka till elina men då började det regna & jag skulle typ hem , så ja for direkt till kusinerna oså mötte jag frallaballaboy på vägen så han var lite social tills deras hus xD men nu ska jag gå & göra mer slingor ;) puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0