är du nöjd nu eller ?

hallå! ovanligt snabbt den här veckan har gått faktist , grymt skönt med helg nu bara få sova ut :) kort berättat av dagen då , på morgonen var det matte , jag & fralla jobbade lika bra som igår och hann faktist klart vecko målet! sen var det engelska , vi fick bara ett papper vi skulle , ja iallafall de var nå om vilken nivå i betygen vi trodde vi låg på! sen fick vi göra nå spel på slutet , sen kom jag på mitt i allt att jag skulle ju till tandläkaren så ja rusade dit! kom fan precis i tid kan jag då säga! sen så kom jag tillbaka till lunchen , nu har vi fått grupperna i
sv-eng! fan fick engelska de är tråkigt som bara den , kommer inte ihog var det var för grupper! sen hade vi fys , hela röda korridoren tillsammans! och sen var det kemi , fyfan för dom där siffrerna & bokstäverna & alla kemiska ämnen säger jag bara! sen fick vi sluta gick till bussen , fast sen fick jag dissen av min älskling
;( HAHAHAHAHA! emil sandberg asså! saknar dig redan ... ;(
OBS INTE SERIÖST!
bara emil som är lite knasig av sig ;-p men iallafall nu så gör jag typ ingenting , hugo & kim sitter och tärrar mig haha! , juste imorgon far jag till mina kusiner och är där till på fredag tror jag det blir! eller far nog hem på onsdag när jag fyller år iallafall! alltså blir det nog ingen blogg fören på onsdag då :) men nu ska jag leka nån lek med hugo & kim tyvärr haha , puss&hej

tänk om det skulle vara så att jag faktist gillar dig då ?


Kommentarer
Postat av: tina

GRATTIS I FÖRSKOTT ! <3

2008-08-29 @ 15:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0