blir så less på dig !

Halllå nu blire en ordentlig blogg sen går dagen :] !
Först så typ var ja tvungen att vakna typ 10 ;o
det var jobbigt , sen så for jag & kim ner till kusinerna , och som vanligt vare 34234 till barn där än bara kusinerna ! oså efter ett tag så gick jag till bussen & for till stan , och var med ali & filip , sega som vanligt då ! ali kom ganska snabbt men filip den förbannade snigeln ;-p aja sen så for vi typ till godisarena & förbi fralla tydligen !men han var inte hemma :D eheh ! oså hade jag typ fått i mig för mycket redbull & jolt så under hela sanden områet gick jag och skrek ; KORKSKALLAR & BANDITER ! KORKSKALLAR & BANDITER!!! filip var banditen & ali var korkskallen :] aja sen så fick ali skjusa mig men han far i alla jävla gubb & stenar han kan hitta så vid sanden kiosken så klev jag av cykeln , oså cykla dom bara iväg ;o utan att säga hejdå ! fan för er :] så vandrade till bussen & åkte hem till kusinerna iaf , och var barnvakt ! asså shit det var 7 barn där ;o inte lite död jag kännde mig på kvällen . aja sen for jag & kimpan hem kring 10 vare typ , oså hade jag tänkt att skriva blogg men blev distraherad av mamma haha , hon hade glömt att köpa mjölk , och hon måste hare till kaffet , och hon är helt beroende av kaffe ;o ! så kring halv 12 så vare bara brumm till stan , oså till Shell , oså brumm tillbaka , men haha , när vi hade kommit typ mellan skogså & svartbäcken så hade vi fått punka :] SMIDIGT ! oså jag & mamma som är helt jävla okunniga om sånt där ? jag stog typ & garva hela tiden , men nisse kom efter ettt tag , oså vare bara hem & sova typ . blev inget slingande , men ska göra det snart nångång :] puss&hej

Jag blir så jävla less på dig! om du inte kan förstå att jag värkligen älskar dig , som en vän ! så vet ja inte vad mer jag kan göra för dig ! jag lovade att ja kommer finnas för dig hela tiden , det tycker jag att jag har bevisat för dig genom att låta dig dampa på mig ! men nu orkar jag inte nåmer ! skyll dig själv ! det var du som började tro något som inte alls var som du trodde det var ! dra åt helvetttttte idiot !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0