Boden cruising :)

Mycket trevlig dag ! haha bilar (a) men iallfall då först få for vi in till stan & var med oktay , viktor , och nån till liten pojke pratade bara och så vidare sen kom sofia & klara också fast dom for lika snabbt ungefär haha , sen så for dom andra oxå så då gick vi bara runt & kollade på bilarna :) sen innan själva cruisingen började på gågatan så gick vi och mötte joel sen till gågatan , fick typ kåtslag på alla bilar ;/ haha ne men fina var dom då , iallafall dom flesta! sen så for joel hem och tina oxå efter ett tag och sen kom mamma kim & nisse och hämtade mig då for vi runt ett tag för att nisse ville ju kolla på alla bilar så klart , jag kim & han hade en tävling , jag & kim var på lag imot honom , så skulle vi säga vad det var för bil som åkte förbi , jag & kim förlorade med 6-10! men iallafall bra gjort haha! sen så for vi hem och nu sitter jag här och funderar på att ta en varm duch sen slå på nån mysig film :) bara ta det lungt! men nu ska jag göra varm choklad är ensam hemma för dom är och lämnar saker till huset ode! puss&hej

liter bilder sen idag då :) dålig kvalla jag vet men mobil bilder & bilarna rörde ju faktist på sig haha ;-p


Kommentarer
Postat av: tina

HAHAHA ! Du ladda inte upp den där ja stack in fejjset ! :'D

2008-09-04 @ 17:23:34
URL: http://uddamaludda.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha ne men den bilen var inge snygg haha xD

2008-09-04 @ 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0