det var ju trevligt ;D

hallå , ännu en till dag då , trevlig haren oxå vart haha! okej på morgonen var det kemi , blä hatar det värkligen fattar noll av alla dom där tecknerna! sen var det SO , pratade mäst bara , sen lunch , sen HK , haha det var väldigt trevligt & roligt i den gruppen jag var i . så sjukt trög klass vi har :) hahaha hk läraren tejpade för erik's mun för att han babblade så mycket! haha sen så var det typ matte , jag jobbade med fralla och de gick fan bra ;o inte brukar någon av oss vara konsentrerad? menmen är man bra så är man, sen innan svenskan så tog joel'l min mobil innan lektionen , oså skulle vi spela upp en låt och vi fick spela upp från mobilen , så de gick ju bra ;D iallafall så var det 6 låtar som vi skulle skriva vad vi tänke på när vi hörde! haha nog flög de runt massa tankar i huvudet kan ja säga , fast fralla satt & slog mig med pennan hela tiden på huvudet så , men sen efter vi slutade då så hade jag inte fått tillbaka mobilen , men sen ringde fiffi till elina och sa att emil & danne hade den , så på bussen fick jag tillbaka den :) + en massa fjortis bilder på emil hahah ;) och en på danne ;-p , och så hade joel skickat sms ba ; hej snygg ;) så om ni fick nå sånt sms så var det joel så ni vet xD , men nu ska en bild åka upp på pix på danne & emil haha , puss&hej

har jag fel när jag säger att ' saker kan då spridas med vinden ? en stunden är det bara du som vet , nästa så vet alla ;) , inte för att jag bryr mig för vet ju att de inte är sant men ganska coolt hure sprids så snabbt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0