gaahohohohoga!

okej snabb blogg nu ! har bråttom typ ;D
igår kvällen så for jag till ett damp barn ! väldigt gulligt damp barn oxå !
har ingenaning om vad vi gjode , jo vi typ ringde Oktay & Vladde dom är nånstanns kommer inte ihog vart , dom är ganska sega ärligt talat ;D oså hade vi nå jäkla skratt damp fall när vi skulle sova! ORKA INTE HA DAMP :) ? asså tänk dom som aldrig garvar ? snacka tråkigt liv dom borde ha ;o dom borde dö av uttråkighet :) STACKARS HUMORLÖSA MÄNNSKLIGHETER! sen så lurade ens röstbrevlåda oss 3 gånger ;/ vi trodde det var den personen som svara och sa samma saker 3 gånger så vi satt där och babblade HAHA ! kan tänka mig hur fint det lät , vi typ satt & bråkade om ett namn om det ver De Laila eller Delaila ;( ! DAMP BARA SÅ DU VET SÅ HADE JAG RÄTT ?! men iallfall vi somnade till slut , sen vaknade vi vilket som är väldigt ovanligt att man gör ? vi är ganska sne av oss ;( ! oså for jag hem nyss typ ;D ska packa det sista oså åka brumm till kusinerna , fysatans så jobbigt med dom där ungarna haha ;D men somsakt inget internätt tills nästa fredag , MEN MOBIL FINNS JU ALLTID :) ? puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0