gorm ,

varning för helt onödigt inlägg nu för er som inte har ork att läsa mina tomma ord haha xD ! iallafall , har suttit och funderat på en massa saker nu , kommit på en massa saker , dels att jag saknar skogså väldigt mycket! eller inte skogså men just hur det var mellan alla ode! dels så saknar jag moa & felicia väldigt mycket! asså jag är ju kompis med dom ännu , men inte lika dant som det var förr! åh att alltid ska förändras hela tiden! men iallafall bara ni vet att jag älskar er så är jag nöjd :) och så saknar jag my sofia & vanja och alla dom oxå för dom träffar man inte lika ofta och pratar inte lika ofta med heller! men nog om det nu haha! nu äre så hära att jag ska ta hål i ögonbrynet , och nej jag är inte nått jävla wannabe som ska ta hål för att alla andra har gjort det! , men jag har funderat på det sen i våras men jag har inte fått för mamma att göra det på sommaren eftersom det med infektioner är lättare på sommaren enligt henne då! så ska ta typ på jul lovet som julklapp då! om jag nu hinner ångra mig! eller jag är inte säker men får se hur det blir! nä men nu orkar jag inte skriva nå mer ska platta håret åde , puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0