hallåjjjj :) gUMMIKALSONg !

okej jag händrar migfrån & med nu , det kommer visst hända något idag faktist ;D ska snart när min kära mor börjar sin tröga jobb fara till elina & elin :) dom är sjuka ;D dom är mina sötkidz :) vet inte vad vi ska hitta på ! NÅTT IALLAFALL OM MAN HAR HJÄRNA SOM VISSA HAR ! *stolt* Igår hade ja nå hyperspel på natten jag var översocial tydligen ;o de var många som tyckte jag var helt jobbig , tack då ;o ! och idag så typ först vaknade jag ?!?! sen skrev ja den där bloggen där nere ;D sen så kom den där Peder Lundin hahaha han är ganska , knasig , han säger alltid ba * ja i min värld äre såhär bla bla bla * han värkar då hare underbart tråkigt i HANS VÄRLD :) ! sen for han , sen vet ja inte va ja har gjort , JO JUSTE , kasta ut heeela garderoben på golvet ^^ nej asså inte garderoben , men kläderna BUSIGT ! ne men min katt hade gömt min andra socka ;( MEN JA HITTADE DEN TILLSLUT :) nu är inte mamma glad ;D ! skyll på katten ... haha och den där peder , ja han heter peDer inte peter ;s , mkt störande ! iallafall han tog bilder på huset oså mina sötakatter är jätte linslus av sig så dom satte sig minsallt mitt på golvet där han skulle ta bild ^^ GAHA SÖTA ! värsta moooviestars kattz ;D men nu ska jag äta mig mer fet ;( RING OM NI VILL VARA MED OSS ;D puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0