JA JAG ÄR JÄVLIGT WANNA BE DIG!

, aldrig i hela mitt jäkla liv att jag vill vara i närheten av du är , vetu det ? så lägg ner ditt jävla tjat om allt skit! blir så less på dig att du kallar mig wannabe ? vafan sysslar du själv med då , äckel!

men iallafall , andra skoldagen då , lika lugn som igår typ inte jobbat någe :) jo lite på slöjden men de var typ ingenting! oså lite på sv-eng eller det var bara en tippsrunda , jag & josse fick nog alla rätt , ja , klart vi fick ? vi är mycket smarta faktist haha ;) men de har väll inte hänt nå speciellt idag vad jag vet iallafall har bara fått jobb böcker , fan nu börjar det ju kännas som att skolan börjar , länktar redan till sommarlovet! och jag har jätte ont i benet & foten , först på lunchen så gav lilldanne värsta bitchsläpen på mitt ben så är helt blå , sen innan bussen så stampade ogge på min fot så den är helt uppsvullen och blå oxå! dom där syskonen har ju damp haha! och imorgon är det sovmorgon och sen skolfoto! ska bli kul faktist , alltså att se sen hur mycket alla har förändrats under detta år :) men nu ska jag gå och vila håller på att somna , det tar värkligen på en att vakna så tidigt ;o ! puss&hej

du är så söt när du är sur , coolboy ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0