regn regn & åter igen , regn

Asså fyfan för går dagen , regn typ hela dagen ? blir deprimerad av dålig väder! nae kanske inte men blir då inte på toppen humör när de droppar vatten där ute! Men iallafall , igår så skulle jag vara med elina & elin , aa det va jag oxå men , jag skulle ju åka hem med mamma när hon slutade sitt gay jobb! så precis när ja hade kommit in i dörren hos elina så ringde super gayen å ba ; hum aa , du skulle ju åka hem med mig när ja slutade? nu äre så att ja behövde inte jobba de var lungt idag ute! oså orkade inte gayen hämta mig igenpå kvällen så ja hann bara säga hej till elina & elin ;o ! men ska iallfall vara med dom idag :) OM INTE GAYETS GAYJOBB DAMPAR SÅDÄR IGEN! :) juste imorgon så far ja till mina kusiner och är där en vecka :) så kommer det blir varranan vecka framöver oxå ;D fast dom har inget internätt så blir ingen blogg under veckan ! nemen nu ska jag ta & hoppa in i duschen sen fara , tror jag ;-p Juuste , det kommer mer bilder på pixbox snart men jag har lyckas tappa bort USB sladden till både mobilen & kameran , men ska försöka hitta igen båda så snart som möjligt ;D puss&hej

Att lita på henne kan vara rätt i början , men blir fel i slutet!

Kommentarer
Postat av: tina

köp en latte så blir dagen mkt ljusare :'D

2008-08-14 @ 18:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0