skola snart , snabb sommar!

GaHaHa , jag har typ tråkigt just nu :) väntar på att tina ska skriva klart sin blogg men de värkar ta en bra mens tid för henne ;( SÖLIGA SAK TINA ! juste jag har faktist satt in lite bilder på bloggen haha , jag är stolt att ja orkade ^^ läs bloggen ' okej, ''början om på nytt'' där är det några bilder iallafall haha! ska försöka börja sätta in mer bilder men mina usb sladder till kameran & mobilen är jätte tjorviga mot mig ;( haha asså mamma & nisse står och pratar för fullt om hur vi ska möblera i det nya huset! yeah jag fick den gulligaste rummet :) ett rött oxå haha , sweet ;-p men fan asså , snart är det söndag ;( skolan börjar typ snart ;o! vad hemskt fast ändå ganska kul faktist hehe , sommarlovet har då gått sjukt fort tycker jag! men det blir ju så , men nu ska jag ta & skälla på tina , puss&hej

Kommentarer
Postat av: tina

Haha vrf ska du skälla på mig för ?! XD

2008-08-24 @ 18:59:40
Postat av: tina

skäller jag tillbaka dömmande blick

VOFF VOFF VOFF VOFF !

2008-08-24 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0