skola , visst

ja ni , som alla redan vet så är det ju skolan snart , på bara några timmar? ärligt talat så känns det inte alls så jätte hämskt just med skolan ganska kul att få se alla igen , men de värsta är ju det med att stiga upp så tidigt ;-o men men sånt är ju ett måste även fast det totalt suger , Snabb berättning av dagen då , först så for vi och hämtade upp Krutrökarna , sen for vi till huset och lämnade av verktyg , in till stan , my gick till marknaden och jag och moa gick till suntan , jag solade & sjöng :) moa satt & väntade och lyssnade på mitt sjungande haha! sen så gick vi in till stan moa köpte en ny söt väska ;) var med josefine ett tag , eller hon gömde sig ;D haha! sn så gick vi till opalen och tog en pratstund & fika , inte vart med moa på hela sommarlovet så kändes skönt att få prata ut lite med henne :) sen så gick vi till ica , sen ut till torpgärdan då kom my & vanja skrikandes baki adam på fiddyn haha , oså gick vi runt , sen fick jag en kram av cesse & cazzi :) så söta ungar så de finns inte seriöst! aja sen så gick vi till skolan och väntade på micke & carina , då kom typ jonte & robin och va dom andra nu hette , sen i bilen så hade jag ganska damp ;( jag har värdens roligaste humor ibland! och värdelns fulaste skratt gropar!! my satt & mobbade mig för dom haha , och mitt skratt! aja men iallfall då svängde vi ner till dit vi ska flytta micke ville se hur det såg ut oså , då var farfar nisse och kim där så då hoppa ja över till våran bil oså for vi till stan och hanlade osen hem , oktay vill att jag ska skriva nå om honom ;D HAN ÄR MIN BÄSTASTE BÄSTA VÄNN :) varsågod okyy ;) ! men nu ska ja typ sova tror jag , puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0