sovmorgon & skofotografering!

Hallå , just nu så gör jag precis ingenting. vi har sovmorgon idag till halv 10 :) så kommer vi ha det varje onsdag! + att vi slutar ganska tidigt idag oxå! fint schema säger jag bara ;) men iallafall sen klockan 10 så äre skolfotografering! och jag har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig , och bara för att de är det så ser mitt hår mer förjävligt ut än vad det brukar oxå! haha men sånt är livet tyvärr , nu är de precis 7 dagar till jag fyller 14 ;D nu ska jag ta & ringa mitt lilla cp barn som sitter typ själv på bussen , hon är as störd , men hon är såååå bara min :) älskar dig gumman du är bäst <3 haha och igår hade hon värdens jävla mens-utbrott på bussen . hon typ satt och skrek att hon var less på en viss person osv oså hade hon otur typ hela dagen hahaha! men men nu har jag inget mer att skriva om , skriver sen ikväll om det finns något att skriva om de vill säga , puss&hej

hur säger man till nån, att här tar allting slut?


Kommentarer
Postat av: tina

TAHAHAHAHA! :D Men de var ingen bra turdag igår :(

2008-08-27 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0