trevlanch

hej igen då! hihi vill ni veta en sak ;-p ? okej det var ju trevligt att ni inte vill det :) men iallafall mer än skolan idag då , så har jag vart på kalas hos någon släkting , ingenaning om vem det var xD dom hade iallafall en svin söt hund :) sen så for vi hem , eller mamma forde och jobbade och nisse slutade och jobba , så vi for hem & började göra palt (y) HAH jag är fan duktigt på sånt ska ni veta , nog fatt nisse gjorde nästan allt men ja hjälpte till lite iallafalla , men nu äntligen är den klar -.- hatar att de tar så länge! men puss&hej

ärligt talat så orkar jag inte med dig längre , men jag kommer stå vid din sida tills dom sista andetagen! precis som jag har lovat dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0