upp & hoppa !

hallå :}
Idag var jag tvungen att kliva upp typ halv 8 ;o för vi skulle iväg och kolla på ett hus , yeah , aja tog iaf mig upp sen for vi och kollade , det var väll ganska najs faktist ;) ! badrummet omg , kär i det :)
fast jag var inte den ända vaken , ali var oxå det så han socialade med mig , tack (y) oså råkade jag väcka erik halv 9 , ojdå haha ! menmen sen for vi hem oså sov ag typ till 1 ! själv hemma nu eller , själv hemma + kim -.- ! jag låste in han på toan HAHAHHAHA ! det var skit kul haha ! oså snart ska jag&gumman och se när bästavänn spelar en match mot någon :) kommer inte ihog vilka haha ;o men nu orkar ja inte skriva nå mer ;-p puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0