You live, you learn. you love, you burn. you win, you lose

Den där texten som jag har som rubrik påminner mig om hur upp och ner livet kan vara , som en bergodalbana helt seriöst! är ganska besviken på en person nu som jag ändå aldrig kunnat lita på men ändå :) men jag älskar dig ändå bara så du vet! & nu vet jag att en person inte är ledsen längre och det värmer i hjärtat värkligen :) jag älskar dig oxå och kommer aldrig att sluta det vet du! men iallafall har tänk skrivit det här länge nu sen den 20 augusti , när den dagen var så har jag kännt filip anderas felicia & moa i precis 8 år :) eller igentligen flera personer men just för att vi har gått i samma klass så länge! puss på er ;* och då har jag oxå kännt min gay klass i ett år , inte så mycket men det har gått fort kan man då bara säga :)

men iallafall snart så ska jag iväg till cruisingen med mitt damp , kul att kolla på gammla bilar och allt sånt för er som känner mig vet att jag är ganska intresserad av bilar och så vidare , så bil cruising är alltid något jag ser fram imot :) varit för mycket runt min halv pappa haha! juste nu när jag babblar om just folk ode så vill jag ge min familj ett stort plus , dom är underbara tycker jag :) igår så såg jag en film om en tjej som hade förlorat sin pappa i en bil olycka och hon hade bara sin mamma kvar! ingen annan i släkten som hon visste vart dom var , osen dog hennes mamma , fyfan så jag lipade seriöst! skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan mamma , hon har gjort så mycket för mig sen pappa gick över till den andra sidan, men iallafall nu tjatar mamma att jag ska ta och göra mig iordning så vi kan fara snart ;) puss&hej

R.I.P PAPPA , SAKNAR DIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0