Bloggnörd

Hmm.. jo det är nog precis vad jag är. läser hur mycket olika bloggar
som helst, dagligen! men vaddå, tycker det är kul att läsa om vad andra
tycker om vissa saker, och vad som händer, ja på bloggar står det ju allt
mellan himmel och jord egentligen? dock så läser jag inte mode bloggar
så mycket, finns för många likadana, och dessutom är jag inte intresserad
av mode, kläder som kläder? fast just nu är det så att det går inte så bra
att läsa, har sett jätte suddigt i två veckors tid sen ögoninflamationen typ
så får riktigt sitta och kisa när jag läser, jobbigt! och i min blogg ska det
bli ändringar, ska börja skriva om något speciellt 'ämne' typ än att bara
sitta och skriva obetydelsefulla meningar? nu ska jag se klart flmen
som jag håller på att se! puss hare ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0