250 inlägget (;

Sommarlovet 2008:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jio (;
Höll du några av dina Lovlöften? lovlöften? säkert inte om jag hade några (:
Dog någon som stod dig nära? nej
Vilka länder besökte du? sverige haha ;(
Vad var din största framgång under sommarlovet? blev 'mognare'
Största misstaget? Var säkert några, vet inte (:
Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk har jag vart, som vanligt -.-

Bästa köpet? det var typ många haha, men bikbok koftan kanske?
Vad spenderade du mest pengar på? allt möjligt
Gjorde någonting dig riktigt glad? jodå, myvket (:
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om sommarlovet? venne (:
Var du gladare eller ledsnare under sommarlovet jämfört med tidigare sommarlov? gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? badat haha
Vad önskar du att du gjort mindre? hmm..
Blev du kär under sommarlovet? yes, typ iallfall?
Favoritprogram på TV? O.C & one tree hill ;)

Bästa boken du läste under sommarlovet? läste ingen

Årets bästa film? Ojdå, öh det är väll några stycken (:
Finns det någonting som skulle gjort lovet bättre? varmare väder
Hur skulle du beskriva din stil under sommarlovet? tönt ofc (:
Vad fick dig att må bra? elina & elin <3
De bästa nya människorna du träffade? haha, det vet jag inte ^^

snark, nu ska jag sova godnatt (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0