Du är min! du vet bara inte om det ännu..

Ja godmorgon godmorgon
vaknade typ nyss, idag kändes det faktist nödvändigt att sova länge hehe! inatt
innan jag somnde öppnade jag fönstret för det var för varmt! och vem råkade inte
somna såklart, så vakande vid nio att det var i s k a l l t! gick och la mig på soffan istället
men nu är jag typ hundra gånger sjukare.. men nog om det, ligger nu och degar
framför tvn och ser high school musical 2, den är patetiskt hahah! nåja :-) antar
att jag bara ska vara hemma idag och ta det lungt, nej men nu ska jag fortsätta
se tv, skriver sen puss hare ;*

How will i know if theres a path worth taking?
Should i question every move i make?
Of all lost's my heart is breaking.
I don't wanna make the same mistakes
.

Kommentarer
Postat av: Elin ;P

Nååw, stackarn, men du kommer i morgon vah? <3

2008-12-30 @ 19:48:51
URL: http://elinarngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0