En droppe

Hallå hallå
ligger just nu på golvet i mitt rum, ingenaning varför jag ligger på golvet egentligen men..
och felicia är här nu ahah! vi har inte gjort speciellt mycket bara pratat och haft det
trevligt :-) skulle egentligen åka skoter men det blir inte av, inte idag iallfall för kims
skoter funkar inte och mammas är läskig och nisses skulle vi säkert kracha med
våra skills! men kollade på lite bilder
  Lillebror & jag , jag & storebror
  Elina & elin <3

Och så hittade jag min röd kamera som jag hade lite bilder på oxå:-)
men nu har fiffi legat och tjata om mat så nu ska vi kila iväg till köket
så hon får sig något att äta haha! skriver sen puss hare ;*

Kommentarer
Postat av: Elin ;P

Haha OMG vilken bild XD kan inte sluta garva ;D hahahahahahahahahahahaha



Vilka mogna nyårslöften du har ;O Jag är IMPONERAD Vikkan! Starkt jobbat :D

2008-12-27 @ 21:33:20
URL: http://elinarngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0