Incu - You're my sun

http://www.youtube.com/watch?v=1z5Y1tz-UyE
make up you're mind, come to your decision do you want me or not?
cause if you don't i try to go on with my life, but no one compears to you
If you're beautiful, I'm the opposit
no doubt, true love comes from the heart
you like those other guys who's running after you
the question is, do they love you for real?
can you tell me what i should do, everything I do, I do anything for you


Jag är helt fast på den där låten, den är så sjukt vacker! :)
haha ja ni, snart är det bara tre dagar kvar till julen, eller fyra
beror ju på hur man räknar igentligen. och jag är äntligen
klar med min julklapps handling. skönt att få det bort gjort iallfall!
åh, nu funkar det inte att ladda ner saker igen! sabla skit vad det
strular med det för mig? nåja, får väll se om det funkar bättre på
datorn jag får i julklapp! nu orkar jag inte skriva nå mer, puss hare ;*

 klantröven rammlade ner i badkaret hahaha! så ful..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0