Jag håller drömmen vid liv, planerar mina kliv

Såja nu funkar det igen och jag är glad igen! ligger just nu och ser en film som jag
inte vet vad den heter men iallfall så har jennifer aniston huvurollen, och jag kom på
nu (?) när den nästan är slut att jag redan har sett den haha.. jag känner mig ganska
efter just vid det tillfället! gud den här kvällen har vart sjukt irriterande dels med att
datorn och internett har tröga ihop för mig men sen oxå med folk som skryter! det gör
mig rätt så ledsen faktist, förstår inte riktigt hur några tänker.. men men inga ledsna
miner ska det vara right? :-) men ligger oxå och myser men min dunder söta katt
hon är så vacker, men så jobbig hon kliver på datan hela tiden! sliten bild i know

men nej ju tänkte jag faktist ta och sova, puss godnatt sovgott sötisar ;*
Idag fyller Hanna Mosesson fjorton hela år, grattis på fjortis dagen baby! - miss you

Kommentarer
Postat av: Lina

söt kirre:)

2008-12-27 @ 14:33:21
Postat av: lantz

gulllig av dej att min blogg står med dära :) <3

2008-12-27 @ 19:24:33
URL: http://saralantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0