mina änglar <3

För någon dag sedan, eller någon natt sedan? så drömde jag
att några var helt sura på mig och att vi aldrig blev kompisar igen osv
den var typ äckligt riktigt, men iallfall det fick mig att tänka på hur mycket
dom här personerna igentligen betyder för mig, alltså jag kanske inte
visar det alltid men shit, ni är sjukt jävla underbara alltså (: låter sjukt
att jag pratar om en dröm typ men, saksamma haha, ni vet nog vilka ni
är och jag älskar er sötnosar <3

Nog om drömmar, alltså min svenska är kass idag, kommer inte
ihog hur något stavas typ haha.. tur att det finns folk som har lite
mer IQ än mig (: men idag så var det typ vanligt tråkig skola
på morgonen fick jobba med berit som dessvärre är värsta specialpedagogen
så kände mig extra smart.. engelska, sv-eng, lunch, fys, fysik prov!
gick väll som det gick, väntade till bussen kom med erik & emil sen vare bara
att åka hem, ska kanske ner och hämta mitt löshår snart (a) nice
men ska kila nu det här blir så onödigt, puss hare ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0