On the radio oh oh oh

Tjenixen baby (:
någon som kan vara snäll & bjuda med mig på en utlandsresa heh?
sjukt less på boden city nu, vart det rätt länge men nu äre som värst, suck!
nåja skola åter igen då, började med sovmorgon vilket som är nice mitt i
veckan så man hinner vila ut sig lite, so på morgonen, gympa, lunch
svenska, matte diagnos som gick rätt bra tror jag (: skönt om man får
högre än G iallfall! och idag kom ju emil odom hem (: dom värkade haft
det roligt ode, trevligt trevligt! sen fick vi sluta kring två, eller när vi var
klar med diagnosen, så gick till stan och mötte mamma, hon ska hämta
mitt löshår imorn lovade hon! sen åkte vi hem och nu orkar jag inte skriva
nåmera haha, puss hare ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0