Senil som en jävla tant eller gubbe!

Alltså mitt minne är kort, la undan mobilen på sätet i bussen för skulle fixa en sak
och såklart så tog jag ju aldrig upp den heller.. så kom ganska nyss hem från
stan, handlade några till julklappar och hämtade mobilen! skönt att någon hittade
den iallfall :) har typ nött kevin´s låt ett tag nu, den är så typiskt svensk, men gillar den
den är härlig och får julkänslor av den heh! och förresten glömde skriva att ja det är
den där rosa datorn jag valde! ganska cute eller vad ;) men.. puss hare ;*

du vet ju att jag gillar dig, men inte på vilket sätt?

Kommentarer
Postat av: felicia

haha glömska unge !

okej snyggt med rosa data :D , ska du köpa till ett rosa skal elr ska du ha den som vit ? :)

2008-12-18 @ 20:30:19
URL: http://feliciamcmurry.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0