Skit oxå!

Hallå
vilken underbar start på dagen, fysik omprov direkt på morgonen och fick
dessutom inte godkännt på det! urk.. så kanske inte kommer klara G nu i
no till betygen vi får snart! suck & blä. men efter fysiken hade vi so, det var
tråkigt men gick bra, och sen var det nog lunch, och efter det hemkunskap
vi fick städa rent allt överallt typ ehe? sen fick vi slutade typ 7 minuter senare
oxå, jäkla skit haha! då hade vi typ direkt fys hoppade hopprep, eller ne vevade
hopprep ^^ fast emil puttade ner mig i snön och snöbadade mig, det var årets
första snöbadning! ja men sen innan matten börja så satt några & klagade
på att jag inte har någon röv haha? ;( dom är typ blinda isåfall tror jag..
men fick tillbaka matte diagnosen/provet, g på det iallfall, sen svenska
och sen slutade vi! och nu försöker ja helt desperat få ihop en text på engelska
om nå djur som heter wombat, lycka till.. puss hare ;*


Kommentarer
Postat av: anonym

sötizzzz..

2008-12-11 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0