Svårt val, snälla lita bara på mig!

Hallå sötnosar :)
är på ovanligt glatt humör idag, och har ingenaning varför heller, hmm!
nåja det är väll ändå bra :) men idag så var det ju innebandy, det gick inte
nå vidare vi förlorade både matcherna,
8:1 mot 8:5 , 0-6
8:1 mot 8:4 , 4-7
haha men nåja tycker iallfall det var ganska roligt! orka vara bra i allt ^^
men sen efter innebandyn så hade vi lunch en timme typ och slutade
dagen med svenska som vi bara såg film på. så slutade tjugo över ett!
då får jag & felicia till dollarstore hehe.. idag köpte jag faktist julklappar!
för idag hade jag iallfall pengar, sen for vi in till stan och mötte matilda
oså for vi hem till matilda, spelade wii :) jag suger i det! men sen for jag
hem och nu ska jag slå in alla julklappar jag har köpt, vad kul haha!
kan dessvärre inte säga vad det är om det skulle vara så att dom läser
men jaja, puss hare ;*


och förresten, grattis farmor på någonting dagen :)
och grattis i efterskott rickard wikström på 18års dagen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha fan vad kassa?

2008-12-18 @ 16:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0