Tell me now, how to know?

Hallå (:
orkar inte gå in på vad som har hänt på skolan, känns så tjatigt
och jag blir bara depp av att tänka på den just nu hah, grymt less..
men efter skolan så var jag med Elina elina & elin <3 vi vandrade runt lite
på stan och åt, sen tog vi bussen till torpgärdan då for elina bokvist hem
oså tillslut satt vi fast i norra i en halvtimme, hmm haha? ja men sen så
kom vi på en buss till stan igen, men jag åkte typ hem såfort vi kom in dit!
och ikväll blir det att se idolfinalen, tycker båda är great så vet inte vem som
borde vinna igentligen.. kevin är som redan färdig men tycker alice är mer 
'idol' vinnare för hon har kämat mer men? ska kila nu puss hare ;*

Pratade lite med mamma om mina betygs pengar och det blev bra (a)
tusen kronor för ett mvg!
femhundra för ett vg!
trehundra för ett g! 
men
femhundra minus för ig!



Kommentarer
Postat av: Anton

Nice :O För mig så blev det 50 för g, 100 för vg och 200 för mvg -_-

2008-12-12 @ 19:09:34
URL: http://atoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0