Tredje advent

Nu äro bara tio dagar till jul! hur härligt är inte det :) fast måste
försöka ta mig till luleå så jag kan handla nå julklappar, men har
inga penger? och nästa helg brukar det vara så sjukt mycket folk
så då orkar man inte riktigt.. men men det löser sig säkert :)
idag blire serie maraton, känner mig febrig osv! men ska
gå och bada nu, puss hare ;*

 
så ser det ut nu! dålig bild, vet


Dom tio första killarna på din kontaktlista
1.Adam Lindgren
2.Anton Ahlström
3.Anders Lundin
4.Anderas sundqvist
5.Daniel Öberg
6.David Jonsson
7.Emil Broström
8.Emil Sandberg
9.Emil Sjöberg
10.Erik Westbrant

Har du pussat nummer 3?
yes
Känner du nummer 4? Haha ja ante min bästavänn (:
Bästa minnet med nummer 9? Alla fina stunder me honom, HAHA ;-p
Skulle du kunna ge en puss till nummer 10? om jag måste så ;o
När ska du träffa nummer 1? Imorn på skolan säkert :)
Hur är vänskapen mellan 6 & 7? det är väll bra tror jag ^^
Är nummer 9 söt? Hahahaa, emil den får du svara på själv xD
Vad är det bästa med nummer 7? Snällig haha :)
Första intryck av nummer 2? '' Han är lång ;o '' hahaha :)
Hur länge har du känt nummer 3? Sen i sommras typ kanske? x)
Hur träffade du nummer 4? Gått i samma klass sen förskolan ;-p
Har du träffat nummer 6 den senaste månaden? haha mjo :)
Har nummer 10 varit i ditt hus? Nix inte det x)
När träffade du nummer 5 senast? idag på skolan typ :P
Är du vän med nummer 10? Mjo det är jag väll ;p
Är nummer 5 snygg? HAHAHHAA mm jätte snygg.
Vad pratar du och nummer 7 om oftast? Hockey och allt möjligt haha ^^
Har du och nummer 2 haft ett förhållande? hahaha med ali, nej :)
Har du velat slå nummer 8 i ansiktet? Haha nae men har hänt ändå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hotttty! ;)

2008-12-15 @ 22:42:03
Postat av: Anonym

har du strula anders ?!?!? ;sssss

2008-12-20 @ 17:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0