Undra om mamma läser min blogg?

Ja det har jag faktist funderat på ett tag, undra om hon läser? inte för att jag
bryr mig så mycket, och orkar inte fråga! men iallfall idag var det ganska kul
skoldag, såg film på första lektionen & svensk/engelskan och gjorde ingenting
på dom andra typ, skulle till vårdcentralen under slöjden men det blev inte av
tydligen, så istället blev jag totalt ner målad i blå färg av några busar hehe!
men efter skolan var jag med Moa elina & felicia, for till dollar store idag igen
yeah verrrry smalt! mötte lilla söta rara linus där oxå :) julklappshandlarn haha!
sen så klev vi på samma buss som lollo. fick åka värsta omvägen för
att ta oss in till stan, men sen så åkte elina & felicia hem och
moa gick någonstanns och mötte myran, och jag & lollo gick och köpte sallad
tomater osv haha! oså väntade vi typ en timme tills bussen gick, oså klev jag
av i björkelund och åkte hem med nisse & bror! onödigt inlägg men det får ni
faktist tåla tycker jag ^^ urk imorn är det innebandy, hoppas vi inte klarar oss
till finalen haha! :) men ska äta något nu är hungrig.. puss hare ;*


Saknar dig mycket, men ändå så äcklas jag av dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0