Vakna, du drömmer!

Åh herre jäklar vad trött jag är, vill ha lov precis just nu!
Idag vare ganska lugn dag,hade svenska prov sista timmen
gick inte så bra & inte så dålig, klarade det iallfall känns det som
sen slutade vi vid tre tiden då stog jag och väntade tills alla for
hem med bussarna osv, sen traskade jag till ishallen och kollade
på emil's och deras träning sen åkte jag hem, ska plugga
fysik & engelska ikväll.. men nu ska jag kila, puss hare ;*

I want to spend my time of lovin' you forever No matter what happens,
we must stick together. Come on trust in my words,
give me your heart back again. Kiss my lips, touch my hand,
give me a second chance.
                                                    '' lil'rain - Adore you ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0