What i really need, is you baby!

Ja hallå igen då! ursäkta för dålig uppdatering men inte haft tid eller ork att skriva
har iallfall varit som sakt med hjärtat hela dagen, vi har gjort lite allt möjligt :-)
spelat nå smart spel, som jag vann i hahaha! är man bra så är man. och jag har
fått jätte ont i halsen sen inatt när vi dampade i snön, känner mig febrig oxå! inte
bra alls för ska ju till luleå imorn och shoppa, men drar mig dit ändå även fast jag
är sjuk för måste ha nya kläder! och kevin ska ju vara i luleå imorn hehe, om jag
inte har missuppfattat det hela men det tror jag nog inte? men nu ska jag hoppa
in i duschen sen se tv kanske, ajuste nu har jag gratis sms igen äntligen! sött

om någon orkar vara social hehe ;-) jaja men puss hare ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0