början på något nytt .

Okej igår så orkade jag ju inte skriva vad osm hade hänt men nu orkar ja :d
först så for jag till elina , sen for vi in till stan med elin :) gick på coop & köpte dricka , oså satte vi oss där vid kormojjen , oså vare 2 killar som cykla förbi oss flera flera flera gånger & försökte typ ragga på elina xD , då blev ja irriterad på dom fatt dom bara cykla förbi utan att säga nå till henne ;s , så då fick ja nå utbrott pårom ,eheh . o¨så gick vi å kolla på affärer åde , sen gick vi till bussen , oså kom sandra & josse xD , hahaha dom e typ roliga av sig xD , aa kom hem till elina , gick till elin , sen for jag hem .
och idag så vare nån gubbe som var & kollade på våran telefon/internätt grejjs typ kl 8 på morgonen -.- , så då vare ngt som hade gått sönder osv osv osv , så for vi till nå databutik , bytte nå grejjs , sen hem :P , sen tillbaka till stan ;s för att de funkade inte den där saken xD , jag vet att jag e bra på att förklara =) , så mamma var typ as förbannat på dom på den där butiken xD eheh , aja sen for vi hem , och nu är jag själv hemma, SKÖNT :O ! , och på torsdag far dom till lyxele (aaaa) , aaaaaaaah 2 hela dagar utan kim =) VAD NICE :D blir nog ingen blogg imorgon om ja inte hittar någon sån där fråge sak , för imr ska ja typ bara handla & städa ;s men ska se på teevää nu , hejs :p
NU HAR MIN BÄSTAVÄNN VART BORTA I EN MÅNAD PÅ MÅNDAG =(

du var den sista jag ville förlora vännen ;/ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0