Djuptjärn (y'

Hallå , igår på kvällen så typ såg jag en jätte seg film som hette nå med life ? hur seg som hälst iallafall , sen så körde jag till djuptjärn och var med Emil Filip & John haha , oså försökte dom göra eld men fan vad dom sög på det ;o göra eld med deo ? sen så tästade filip&emil min TJE snygging (y' fast efter ett tag så kom den där gubben ner & ba ; jaha vilka av er är 15 då ? , vi ba ; ehhh.... fast han sa inget mer om det bara att vi inte skulla göra på gräsmattan fatt den redan var trasig eller nå sånt , sen hjälpte han oxå att göra eld och så fick vi torr ved av honom (y' sen typ hoppa dom och bada sen for vi till filip & john , emil tog min moppe :o så jag fick åka med filip , haha och john på sin jävla cross HAHAHAHAH han är så ful xD sen så spelade john & emil guiotar hero , och john blev ägd när emil körde med en dosa ;o ? du suuuuger john ! sen så for jag typ hem vid 3 ? det var kallt utahelvette .. men nu ska jag ut & sola :) puss&hej

att spela någonting du igentligen inte är hjälper inte , alla ser att det bara är fejk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0