förlåt ;s

hejhej :)

idah så hare inte hänt så mkt hlr,haha ovanligt? äh men vafan,det är ju sommarlov så:)
vaknade kring 2 , då vare typ monligt så då börja jag svära åt vädret , men precis då tittade solen fram :D så jag sprang fort som fan ut & la mig och sola , åååh vad jag älskar sol & värme :) men sen försvann den ;s då gick jag in & såg en film sen somnade jag , oså vakna jag kring 8 , jaha då var mamma nisse & kim bara borta , men mamma ringde och sa att dom hade farit på bilbingo , hur fan ids dom .. ofta dom vinner ngt -.- HAHAHA det är bara jag som göre , för typ 2 år sen vann jag 25.000 tusen ;) inte lite nice . wiiie på torsdag far min familj bort till lyxele i 2 dagar , vad nice då slipper jag dom ett tag iaf haha xD .
igår så såg jag The ring 2 , haha jag var måttligt rädd ;o jag såg den helt själv i ett mörkt jäkla rum eheh. men iaf , jag tycker att 1an är mycket bättre , för den där är så överdriven med typ vatten upp i taket ? aja men ändå väldigt bra skräckfilmer :) asså jag vill oxå ha en sån där snygg blogg som endel har xD , ngn som kan fixa det =) ? men nu ska jag se ännu en film , hejdå =) , btw Oktay är snäällllassssttt =D

http://www.pixbox.se/usr_show_id113170_page0_order1.html

förlåt för allt jag har gjort mot dig , jag har vart en idiot .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0