fredag

haha asså jag har märkt att jag ofta skriver*sen* när jag berättar om ngt, & det är ganska enformigt ;s så ska försöka att inte skriva så mkt' sen ':p


men aja , ja gick & la mig kring 7 , haha såg super zebran ute i stugan med dom x) hahaha , aja osen vaknade jag , eller blev väckt av att mobilen ringde kring 2 oså vare nisse han ba - kan du gå ut & kolla va de är för däck på 4-hjulingen för det finns 2 olika sorter här- oså regnade det ute oxå -.- så ja gick ut & kolla sen in , men kunde inte somna om , tack ;o .

idag kanske jag ska vara med ali & mupp , men det regnar ju ;o ? , får se hure blir ;s men aja ska kiiiiiiiila nu , hejs :)


So sweet, so beautiful.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0