haha damp ?

kim har damp , vi såg på tv oså hoppade katten ner från soffan

kim ; HAHAHHAHAHAHHAHAHAHA
viktoria ; öööhöh ?
kim ; HAHAHHAHAHAHAHA
viktoria ; äre nå fel på dig eller vad ;s ?
kim ; HAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
viktoria ; haha hur måru igentligen ?
kim ; HAAAAAAAAHHAHAHAHAHHAHAAHHA
viktoria ; men seriöst vafan garvar du åt ;s ?
kim ; hon hoppade ner oså börja ja tänka när hon kollade på mig så där xD
viktoria ; ööh jaha ?
kim ; HAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH
viktoria ; haha du e ju  trög .........
kim ; HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA , vänta...  jag e inte trög ?

, ah ibland märks det ju att vi är släkt ;s

Juste igår kom &så Elina hem :) välkommen hem du oxå ;)
aja idag hare inte hänt så mkt typ ränsat lite i rummet skulle vara med ali & filip men det blev inte av tyvärr , oså kom små kusinerna förbi ett tag så då fick ja göra kaffe åt moster haha , fast hon var tvungen att göra om det x) jag suger 0,o ! oså har jag sätt på film osv , nu ska jag se på sex andthe city filmen om den nu funkar ;o , puss&hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0