hejhopp gummisnopp !!

tjaaaaa :) idag har jag vart i stan och hitta lite saker faktist , helt jävla otroligt att man hittar nå i denna lilla stad ;p iallafall jag köpt , shampo & balsam , hudkräm , brunkräm eheh , tattueringar haha coolish jag e (y' , smink saker typ ögonskugga borstar ode , läppsyl , strupbyxor & sockar ,och det bästa et pack med 4 redbull :D :D :D :D :D mums som fan ;) sen så skulle jag gå tillbaka till bilen , då hade mamma & kim gått te bibblan , oså låste nisse dörrarna för mig :o , jagba ; men öppna mitt hår blir juhelt förstört xD , hanba; jaha vem är du då =) ? och vart vill du åka ngn stanns =) ? okej okej då blire 10 kr , vi hade taxin så drf höll han på att löjla sig , så då sprang jag in på coop & vänta tills mamma kom oså hopp in i bilen , sen skulle dom äta men ja vägra följa med dom för kim är så seg. , så då satt jag i bilen & tjurade som en tjur , fast sen gick ja in ................. oså for vi hem aj think ? och nu äre så här att , MINA GRATIS SMS HAR GÅTT UT NU ;o helt förförligt ;p men ska få mer pengar så ja kan skaffa det igen (y' men nu hr ja inget mer att skriva om , puss&hej

så förbaskad söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0