huvudvärk i högsta grad !

Hejhopp gummisnopp ! Idag var jag på badet , utan moa ;/ det blev nå svammel så hon följde inte , men det var iaf skönt att bara sitta i bubbelpoolen (y' + att kim var väldig lugn idag . haha oså vare nån spec kille som hade sånna här glas ögon som man har när man badar , vad dom nu heter ? oså satt jag däre bubblar vid den där fula delfin ruchelkanan , oså kom han imot mig , sen dök han ner under vattnet precis framför mig , jagba; eeh vad göru ;s ? lycka till att se ngt när det bubblar , hanba; aa .. oså ba stack han haha shit vad jag garva så jävla trög ! , haha och oså vare 2 till ganska tröga killar men de är så långt så jag inte orkar skriva ;p trevliga varom iaf (y' ! sen vare bara upp & hem . men nu har jag jätte ont i huvudet så ska gå & vila , puss&hej

jo juste nu har filip kommit hem ; p välkommen hem från skåneland & 08 :) !

I don't care what they say ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0