onsdag

hej :)
idag har det inte hänt så mycket faktist , var till luleå en sväng & hitta lite små saker åde . när jag kom hem så låg jag & sola typ ganska länge & min katt har vart helt tokig idag ;s , hon har följt efter mig hela tiden vart jag änn har gått , hon brukar göra så när hon e hungrig , men hon har fullt m mat ;o . och gissa vem som sitter brevid mig just nu , jo om inte min lilla kisse ;p aja hon är iaf sötats :) snart kommer bror OCH kusin hem ;s , åh dom är så jobbiga men får se om dom hittar på något roligt så kanske ja ids vara med dom x) .Imorn så ska elina ha sitt *kalas* haha ,ska bli g00sit ;p, hon fyller inte år förän om någon vecka men då ska hon till östersund tror ja det var , så :) men nu ska jag gå & se PR , hej så länge :)

hiss , att hoppa fall skärm , jag har inte gjort det men det ska hända iaf innan jag dör ;p men , det värkar vara så härligt att bara falla i luften sådär länge , få se världen uppe ifrån & typ 'sväva bland målnen' , haha nog fatt jag har sätt att man får världens ansikts lyftning av det men det värkar ändå vara väldit härligt :)

&

diss , pedofil gubbar , som går & kollar på barns/tånåringars bröst , jag tycker det är så jävla äckligt så ja kan spy ,  gubbar/män som inte har ngt bättre för sig än att tända på små flickor ;s ne huvva dom får värkligen en stor DISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0