TJA :D !

nu har kim mamma & nisse farit iväg till Lyxele i 2 dagar :) så elina & elin är här just precis just nu (y) , dom kom kring 2 tror jag , oså typ vet ja inte riktigt vad vi gjorde xD såg på tv , gosade med mina söta kirrekatter , sen typ lyssna på musik , osv osv , också har vi nys ÄTIT :O jag & och elina gjorde kyckling sallad medans elin satt och sa vad som hänte på filmen xD , buhu fan kyckilgen bet oss :( den attackerade med sina vingar bara * FLAXS FLAXS * oså ba sprang vi ut ifrån den för den höll på att döda oss =o ne men , den v ar läskig iaf ; p sen så såt vi , MUMS :O , det var gott ehehehehehe (a) snart ska vi se Saw , eller om några timmar tror ja =) , VET INTE NÄRE ÄR :O OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , ochså håller vi på att prata med ali , ehehe han e jätte mycket mupp tycker jag , han är ganska seg :) FAST SNÄLLIG :o imorn ska vi bada i vårat handfat tror jag , eller i sjön kanske blir bättre =o ? , vet inte riktigt hur vi ska göra ;/ kanske ta en katt och köra ;s ? eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh , jag har jätte mkt damp just nu = ) elingt mig själv :D , ni som läser detta kan ta & ringa oss vettja ;) ? det skulle vara jätte jätte snälligt & gulligt av er =) , vi behöver socialitet här ute på landet :oooo , det är ganska dött , ne , det e fött ?????? , NU SKA VI GÅ & JAGA KYCKLING :D , PUSSSSSSSSSSSSS PÅ ER ALLLLA SÖTA UNGAR , ni är bara söta om ni ringer ??????????????????????????????????

eheh mer seriös blogg imorgon säkert ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0