amen tjeenare :))

nu är jag glad ! :DD , men de ska ni få höra lite senare varför :) nu kommer vad som har hänt ,

igår så for jag ner till stan & mötte elin , oså gick hon till frissan och färgade blondt ! :) , det blev fint på henne fast okej , hon passar bättre i brunt , men de var ändå fint tycker ja xD sen så for vi till elina , oså satt vi typ å pratade åde & en massa , kommer inte riktigt ihog va vi gjorde senare men xD , men vi for iaf sen till elin & sånt , sen så skulle vi vara med emil & erik , elin stannade hemma , så då gick ja & elina fast sen ville vi typ till ica men då hade dom inte kommit oså vare lite smått förrvirrande för min hjärna XD , men sen mötte vi dom , oså sa vi att vi först skulle till elina , så då han vi bara säga hej , oså stack dom till petter :p sen så bestämmade elin sig för att inte fara till sin pappa utan att sova hoss hennes mamma , så ett tag innan mamma kom å skulle hämta mig så bestämmde vi att jag skulle sova oss elin , så då gick vi sen till elin igen , oså såg vi tv , sen så var de ganska tjorvigt med en massa saker , men iaf , så for vi till shell å köpte c000la , då kom emil & petter förbi & sa typ hej åde , sen for dom igen :p , haha dom skulle säkert tigga ngt av ss , men dom stängde precis så dom fick inte komma in xD , oså for vi till elin igen & såg på film , sen for elina hem , oså somna vi . sen idag så ringde elina kl 11 å väckte mig xD hon ba ; halllååå :D asså när kommer ni ? :) , jag var typ helt död , så hon bestämmde sig för att komma ist , oså ja blablablabla , sen for vi in till stan , oså skulle jag beställa tid för blondering , men jag fick inte gör det för frissan !!!!! ;ooooooo , dom sa att jag måste klippa mig först för att mina toppar är så slitna;s , men jag hatar att klippa mig , för dom klipper alltid så satans mkt xD , och jag som precis har spara ut mitt hår ganska mkt :( men vi får se hur jag gör :P , sen så for vi till elin igen , oså kom mamma å hämtade mig

oså börja jag ba : asså mamma jag orkar seriöst inte åka den där jävla bussen på morgonen för asså de tar fan 1timma ;o ( asså på skoldagarna ) , så kan inte jag få bo oss linnea & albin på skoldagarna ist :( , asså linnea & albin är mina kusiner som bor på toprgärdan ; pp
honba; ja men , det skulle nog kanske gå , för morbror jobbar ju på morgonen när barnen är oss deras mamma , så om du kunde vara där samma vecka som dom är där så skulle han ju kunna jobba & tjäna mer pengar , så jag kan höra med honom :)
och hon sa ochså att de kommer helt säkert gå XD , så till höst blire bo varannan vecka hoss kusinerna mäst troligen :)

men asså nu har jag ingen aning vad jag ska göra m mitt hår ;ssss ,  om jag ska klippa det oså färga blondt , eller om ja ska göra bara slingor , men jag tror iaf att jag måste klippa mig ;s , för mina toppar är förjävliga faktist ;p , MEN ASSÅ DOM KOMMER TOPPA SÅ MKT DÅ ;o även fast man säger ; ta inte så mkt ;s . men aja , får iaf se hur jag gör :) , men nu ska jag kiiiiiiila , hej&puss <3

http://www.text.nu/musik-video-lyrics/danity-kane-damaged.html
btw , vart fast på den där hela dagen , sjukt bra låt :)

trodde värkligen det var äkta , men tydligen inte ... fuccccckkkkkkkk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0