eheheheh :) !

ssshhhhaa xD

okej nu vare ett tag sen jag skrev , så varsågod :)
i måndags så for jag och elina till stan & for till coop&dollar osen for vi till sävast & var med elin :)
vi såg film & lite sånt dära , sen somnade jag vi kring 4 , oså vaknade vi & såg på tv typ hela tiden eheh xD
sen så for tog vi bussen till tg , oså gick båda hem så fick ja sitta vänta på mamma i 333 år , hon e seg på att passa tiderr .....
elin&elina, ni är underbara <3

aja sen så for jag hem & såg på film osånt , oså bestämmde jag & mamma att vi ska fara till ikea ngn dag :) när nisses nycelben har läckt ;s , men iaf mycket roligt :) ! eheh oså sms jag med min venn i  timmar oså slockna jag , sen vakna jag vid 1 när mamma kom in i rummet ba ; du har teelefon ! , gaaah , fiffi du väckte mig xD ides inte svara så jag skulle ringa upp , vilket jag glömde eheh (a) oså måste jag hoppa i duschen snart ! ;o , har brottom :s eeh...

oså på fredag ere ju bodenalive , eheh , som ingen kanske vet ? (a)
ska bli kul , hehu jag kommer typ lyckas använda upp alla mina pengar som vanligt ..... ;s , ska försöka hålla mig denna gång :P , och nu har jag fått 2 paket av 4 :) dom andra vet jag fortfarande inte närom kommer , inte fått den där lappen än -.- , nu kommer ja int på nå mera att skriva xD , puss <3

jag saknar dig bästavänn , kom hem ngn gång ; o ! ! ! ! !

går mot ljusare tider , vi kan glömma allt och bara gå vidare ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0