fyfan ;o

asså , jag e något less på dåligt väder nu ;s
jag blir så trött & deppig näre är sånt här väder x ) , så nu fåru gärna bli bra väder till veckan xD , det skulle vara mycket trevligt ;p

 har inte så mycket att skriva om idag heller , suck .. har typ vart hemma med lillebror & spelat spel osv :p , ganska skönt utan mamma & nisse haha xD imorgon ska jag hämta ut 1 paket av 4 på posten :) , och de andra får jag hämta ut på torsdag , och dom andra har ja ingen aning om närom kommer ;s
men nu ska jag gå , puss <3

hiss , för vänner <3
&
diss , för dålig väder ;s

  

jag har gjort bort mig totalt , nu finns det ingen chans att drömmar kan bli värklighet , förlåt ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0