hahaha , mupp ;p

sshhhhaa xD

eheh , sandra tvinga mig att skriva blogg , så varego sandra xD

öh , vart ska jag börja? ;s
aja vart på boden alive i fredags & lördags , fredags lyckades ja slösa jävligt mkt pengar på typ , inget ? xD , åkte typ virrvelvinden 5 gånger sen vet ja inte vart resten av pengerna tog vägen ! ;o aja , det var iaf gaaanska fint väder då , mkt glad över det :) , sen så typ for jag hem ngn gång eller nå sånt iaf , sen så idag/igår , vare nu blir , så for mamma 0 nisse m kim så han fick åka lite , sen for ja til elina ,sen så gick vi dit , DET VAR UNDERBART M SOL IDAG ! :O , jag älskar solen :) , aja , hehu , asså jag e typ as feg för karuseller , så efter typ 3 timmar så sammlade jag mod att åka den där jävla upp0ner vända saken xD , va den nu hette :P , så fick jag med mig elina & elin oxå vilket som var ganska bra gjort av mig faktist xD, oså åkte joel m oss oxå , asså ja var seriöst helt livärdd ;s , jag satt å skaka å skrek hela tiden xD , sen typ efter så skakade jag oxå jätte länge ;s eheh ..... ja oså for jag typ hem , snabb & tråkig blogg jag vet xD , men jag har typ ingen skriv lust längre ;/ det e ganska trist xD
asså funkar de inte heller att lägga in bilder på pix för mig ;s , de är nå jävla pms sjuka m min dator just nu ! :o , så haha , både min blogg & pix är väldigt sega just nu xD , haha märks att de är mina ..
juste det oxå , den , öh , ja om nån vecka så ska mamma nisse 0 kim fara till lyxele , så då kmr ja bli utan dom 2 HELA DAGAR , fan så skönt x) , kim går mig på nerverna , seriöst -.-
öh , nu kommer ja inte på ngt mer att skriva om xD , men kanske skriver om bloggen lite bättre sen när jag vaknar , sen xD

nu fåru fan ta å pallra dig hem din mupp! :o , tvp veckor , ÄR JÄKLIGT LÄNGE xD dummabarn ....
& du får oxå komma hem nu , inte änns hört av dig , mupp du oxå ...

haha jag e på mupp huuumööörr , aja , hejdå xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0