pengar :))))

shhhaa :)

hum , igår så åkte jag ner till tg & var med söt elina ! ;* , vi gick å hämtade alice på dagis , typ for till trave å kolla på nå nya dressar , sen for vi till stallet , ochsen for vi till elina & for till skolan å var med emil & erik :) , fast vi gjorde mer men jag är för trött för att skriva xD , sen for jag hem &så funkade inte internättet ! :O , drf skrev ja ingen blogg igår...

oså , sålde jag min skoter :))))))))))) så nu har ja pengar ! :DDDDD

hade typ tråkigt så ringde emil & erik för att se om dom var nå sociala , de var dom väll , men dom var inne i nå jäkla spel så dom var sega xD

juste , igår fyllde erik år , grattis på fjortisdagen vännen :))
OCH ELINA & JUPPE VANN LOPPET IDAG , ni är så sjukt bra ! :DD <333333333333

aja men nu ska jag gå , skriver mer sen kanske skriver om den mer detaljerat xD , puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0