utan dig så funkare inte ...

hejåhopp :D

haha nu vare ett tag sen jag skrev , men jag hade glömmt bort att ja hade en blogg men sen såg jag att sandra hette om hennes så då var jag å läste hennes blogg då kom jag på att jag oxå hade ;) smaaart i know

aja , denna vecka blev inte alls så t00kig , men har vart sjukt trött men det har väll gått ändå :p
Måndags så vare pry på lindex , DET VAR FETT JÄVLA TRÅKIGT , vi fick galja kläder i 2 ½ timme ;s
Sen tisdags så for jag inte m flickorna till luleå för jag var alldeles för trött , osen hade vi inget tema så jag var på stan med emil och anderas till bussen gick .
Onsdag så vare skola hände väll inget spciellt vanlig dag typ , förutom att alla var skit sura på mig? ;o , aja , efter skolan så for jag fiffi moa elin till elina , för vi skulle baka till gruvberget &sen så skulle jag moa & fiffi sova hoss elina , aja , vi gick ut på kvällen utklädda till nå jävla fattilapppar tyckte jag det såg ut som HAHAHA xD , vi for runt hela tg bara för att det var sånt jävla härligt väder =) , sommaren är värkligen kommen , fan så man har längtat :) . aja sen gick vi in och sovde.
Torsdags morgonen packade vi ihop våra saker vi hade bakat till gruvberget & fixade hoss sen for vi dit , hahahaha det var så jäva tråkigt där asså, men härligt väder å allt så det funkade iaf :) aja på lunchen så drog jag elina elin fiffi moa , frall filip danne & emil , till elina och åt ? vi skulle iaf det men vi drack bara vatten före var HOT HOT HOT ute ;p , sen for vi tillbaka å sålde , sen vid 1 vart alla as lessa så då packade vi ihop sakerna å for där ifrån. först for vi till elina å lämnade väskorna åde , sen for vi förbi våran gulliga lärare å lämnade pengarna vi hade fått in , sen for alla till emil å hoppade studdsmatta , fast fralla å filip hade typ fett m damp , dom satt å kasta as många hårda fotbollar i ansiktet på oss ;o , sen så drog vi till elina igen , sen till emil ... igen? ;o sen for vi ner till träsket HAHAHA , jag å elina ba; hallå vi kan doppa fötterna bara? :) , så då gick vi ner dit och satte oss på en sten och badade fötterna , sen kom filip baki från å puttade ner mig så jag blev blöt till knäna typ , fast ja hade leggins så det var inte så farligt så ja stannade i vattnet , sen så drog filip å fralla upp byxerna till knäna å skulle å bada , då kom fralla å puttade i mig HELT , med kläderna å allt ;Sss , det var liiite kallt , så då for vi till elina igen så ja kunde byta kläder , sen for vi tillbaka till emil , fast jag fralla & emil var lite efterdom andra så vi smet ifrån dom , fast sen hittade dom oss igen :P elin fiffi  danne & filip for hem då , så då gick jag elina moa fralla å emi till emil å hoppade igen , haha det var asss kul :) sen for typ alla hem ;))

Fredag så for jag till mitt damp i flårsjön och sov över där :) , vaknade på morgonen av att nisse ringde å sa att jag skulle få åka hem m 4-hjulingen , fett nice ;) då kom han vid 12-1 , det var skit kul att åka , fast kåperna som satt baki hade jag benen på å det vibbrera som satan xD , sen for ja hem å pressade i solen as länge , jag blev bruuuuunnn (a) , DENI XD , sen kom mamma hem vid 6 å var helt fustrerad över att ja inte hade ätit ngt och att de inte fanns ngt ja ville ha , så då tvinga hor ner mig till stan å köpa ngt ja ville ha , köpte så ja kunde göra sallas , mums =) , sen hände de inte så mkt pratade m söt alexander ett bra tag och ägde ut han i ' sten , sax , påse ' HAHAHHAHAHAH du är för gullig du ;) , la mig och vakna 10 av att bror säger ; vi måste göra inbjudings lapparna , tänk om dom inte hinner komma osen ... osv osv osv :p , han fyller 8 imr så han ska ha kalas i helgen , ni minns väll när ni va små hu kul det var m kalas? :)


ja juuust , allt m praowen åde , det var juigentligen en insammling till canserfonden , hela skolan höll på mere och den klassen som hade tjänat ihop mest vann ngt , som typ en resa till rå graven eller ngt sånt ;p , HAHAHHA och pinsamt nog så van våran söta klass ;p hahaha , bra jobbat =)


lång & fett tråkig blogg jag vet xD , hej&puss <33


Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en bra dag i solen idag!
Kolla gärna in min webshop med klänningar som du blir ensam om i Sverige :D

2008-06-01 @ 11:00:31
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0